preskoči na sadržaj

Škola likovnih umjetnosti Split

Login
Kalendar
« Kolovoz 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 4. 2011.

Ukupno: 261966
Ovaj mjesec: 2862
Ovaj tjedan: 63
Danas: 63
vijesti
RANG LISTA NAKON PRIJAMNOG ISPITA
vanja škrobica / datum: 3. 7. 2019. 09:22

Povjerenstvo je radilo u sastavu:

  • prof. Josip Špika
  • prof. Željka Milošević Paro
  • prof. Višnja Mach Orlić

 

Prijamni ispit je polagalo 84 kandidata.

Prema procjeni povjerenstva 75 kandidata je ostvarilo 70 i više  bodova i na taj način stekli pravo natjecati se za upis u ovom roku. 9 kandidata nije prošlo bodovni prag (70 bodova).

Ovi bodovi pribrajaju se bodovima iz osnovne škole i u aplikaciji upisi.hr formira se konačna rang lista.

 

Šifra

 

Broj bodova

  1.  

B2

120

  1.  

B14

120

  1.  

E1

120

  1.  

D1

120

  1.  

F2

119

  1.  

C4

119

  1.  

D3

118

  1.  

D7

117

  1.  

D8

116

  1.  

D13

115

  1.  

E7

108

  1.  

E10

107

  1.  

B11

106

  1.  

E13

104

  1.  

D10

103

  1.  

F5

102

  1.  

C10

102

  1.  

B13

101

  1.  

E3

100

  1.  

C2

100

  1.  

E4

99

  1.  

D6

98

  1.  

C13

97

  1.  

C7

96

  1.  

C14

96

  1.  

F7

96

  1.  

B9

96

  1.  

A9

95

  1.  

A13

95

  1.  

C9

94

  1.  

C11

94

  1.  

B1

93

  1.  

F12

93

  1.  

E11

92

  1.  

F4

92

  1.  

D16

91

  1.  

A6

90

  1.  

D9

90

  1.  

A5

89

  1.  

B8

89

  1.  

C12

88

  1.  

D15

88

  1.  

E8

87

  1.  

D12

86

  1.  

F13

85

  1.  

A1

84

  1.  

A4

82

  1.  

F3

82

  1.  

E15

81

  1.  

E16

81

  1.  

E9

80

  1.  

D14

80

  1.  

C1

80

  1.  

A11

79

  1.  

B3

79

  1.  

F10

78

  1.  

E2

78

  1.  

D5

78

  1.  

B7

77

  1.  

E12

77

  1.  

A8

77

  1.  

C8

76

  1.  

E14

76

  1.  

A2

75

  1.  

A14

75

  1.  

A10

74

  1.  

B6

74

  1.  

C3

74

  1.  

E5

73

  1.  

B4

73

  1.  

C6

73

  1.  

B10

72

  1.  

A3

72

  1.  

B5

71

  1.  

C5

71

  1.  

F9

68

  1.  

D4

67

  1.  

F11

67

  1.  

B12

66

  1.  

A12

65

  1.  

A7

64

  1.  

D2

64

  1.  

D11

63

  1.  

E6

62

 

Split, 3 7. 2019.


[OPŠIRNIJE]



NATJEČAJ za upis učenika u prvi razred Škole likovnih umjetnosti, Split za školsku godinu 2019./2020.
vanja škrobica / datum: 12. 6. 2019. 08:38

Na temelju čl.22.stv.9 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN  87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17 i 68/18) , točke 15. Odluke o upisu u I. razred srednje škole u školskoj godini 2019./2020.Škola likovnih umjetnosti, Split  (u daljnjem teklstu: Škola) objavljuje

NATJEČAJ

za upis učenika u prvi razred Škole likovnih umjetnosti, Split

 za školsku godinu 2019./2020.

Program obrazovanja i broj upisnih mjesta

Učenici se upisuju u  prvi razred u program likovna umjetnost i dizajn.

Nakon završetka prvog razreda učenici se opredjeljuju za jedno od  šest (6)  zanimanja:

  • Slikarski dizajner
  • Kiparski dizajner
  • Grafički dizajner
  • Industrijski dizajner
  • Fotografski dizajner
  • Dizajner odjeće

Škola u prvi razred u školskoj godini 2019./2020. upisuje 48 učenika.

Elementi vrednovanja i rokovi za upis

Elementi vrednovanja za upis:

  1. Prosjeci zaključenih ocjena iz svih nastavnih predmeta na dvije decimale u posljednja četiri razreda osnovnog obrazovanja.
  1. Zaključne ocjene u posljednja dva razreda osnovnog obrazovanja iz nastavnih predmeta:

-  Hrvatski jezik

-  Matematika

-  Prvi strani jezik

-  Likovna kultura

-  Tehnička kultura

-  Kemija

Provjera darovitosti učenika za likovno izražavanje

Darovitost kandidata za likovno izražavanje provjerava se  crtanjem olovkom i slikanjem temperom.

Predviđeno vrijeme za prijamni ispit je 4 sata (sunčana).

 

Provjera darovitosti

Ljetni rok

2.7.2019.g. od 9,00 do 13,00 sati

Jesenski rok

23.8.2019. g. od 9,00 do 13,00 sati

 

Unos rezultata

Ljetni rok

3.7.2019.g.

Jesenski rok

23.8.2019.g.

  • Rezultati provjere darovitosti biti će objavljeni na web stranici Škole www.umjetnicka.com  i oglasnoj ploči škole.
  • Potreban pribor za provjeru darovitosti osigurava škola.

Trošak provjere darovitosti kandidata iznosi 50,00kn. Uplata se vrši na žiro računa Škole : IBAN HR0224840081102095204, Raiffeisen Bank.

 

  • Učenici su dužni donijeti potvrdu o uplati na  prijamni ispit.

 

Učenici s teškoćama u razvoju

Provjera darovitosti

Ljetni rok

18.6.2019. u  od 13,00 do 17,00 sati

Jesenski rok

20.8.2019.g. od 09,00 do 13,00 sati

 

Unos rezultata

Ljetni rok

18.6.2019.g.

Jesenski rok

20.8.2019.g.

Obvezni strani jezik

Obvezni strani jezik u Školi je engleski.

Za učenike koji u osnovnoj školi nisu učili engleski jezik, Škola će dana 4.7.2019.g. u 8,00 sati, a nakon pisanog zahtjeva učenika provjeriti njegovo znanje iz engleskog jezika i o tome sastaviti zapisnik.

Naknada za povećane troškove obrazovanja

Participacije roditelja/skrbnika učenika u financiranju umjetničkog obrazovanja učenika za školsku godinu 2019./2020. iznosi  500,00 kn, osim:

  1.  učenika čiji roditelji/skrbnici primaju doplatak za dijete, oni će  participirati u obrazovanju u iznosu od 70,00 kn.
  2.  učenika:
  1.  koji žive u kućanstvu  koje prima zajamčenu minimalnu naknadu predviđenu   Zakonom o socijalnoj skrbi , a koja obuhvaća osobe i/ili kućanstva koji nemaju dovoljno sredstava za podmirenje osnovnih životnih potreba
  2.  koji su korisnici ustanove socijalne skrbi zs zbrinjavanje djece bez roditelja i odgovarajuće skrbi , takvi učenici bit će oslobođeni  participacije u obrazovanju.

Datum zaprimanja upisnica

Upisnice se zaprimaju 15.7.2019.g. i 16.7.2019.g. od 08,00 do 12,00 sati u prostorijama škole.

U jesenskom roku upisnice se zaprimaju 30.8.2019.g od 08,00 do 12,00 sati.


[OPŠIRNIJE]



IZLOŽBA MATURALNIH RADOVA 2019. Galerija Škola
vanja škrobica / datum: 7. 6. 2019. 11:14

Izložbu radova možete pogledati u FOTO GALERIJI lijevo na webu

http://www.ss-likovne-umjetnosti-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=501


[OPŠIRNIJE]



Izložba najuspješnijih i nagrađenih radova tijekom godine (2019.)
vanja škrobica / datum: 7. 6. 2019. 11:27

Više radova s izložbe možete vidjeti na linku FOTO GALERIJE

http://www.ss-likovne-umjetnosti-st.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=502

 


[OPŠIRNIJE]



Važno!!!
vanja škrobica / datum: 14. 6. 2019. 09:36

VAŽNO !!!

POTVRDE ZA UČENIKE

(ZA RAZNE SVRHE: STIPENDIJE, PRIJEVOZ, POSAO…)

MOGU SE PREUZETI U ŠKOLI

DO 15.7.2019.


[OPŠIRNIJE]



"Odrazi aure" Galerija Škola
vanja škrobica / datum: 5. 6. 2019. 20:52

Renomirana suvremena likovna umjetnica, kiparica i slikarica Julijana Voloder aktivna je na hrvatskoj likovnoj sceni preko trideset godina. U tom su periodu različite faze njezina umjetničkog opusa u više navrata predstavljane splitskoj publici, a njena dvadeset i peta po redu samostalna izložba – znakovitog naziva "Odrazi aure" – predstavit će umjetničin najnoviji ciklus radova nastalih isključivo u svrhu prezentacije u Galeriji Škola.

Iako po zvanju akademska kiparica, a u dugom procesu svoga umjetničkog stvaralačkog razvoja poznata po širokom spektru umjetničkog djelovanja, Julijana Voloder kao medij kojim će se na ovoj izložbi predstaviti, odabire slikarstvo. Tome je tako možda upravo zbog prirode i specifičnosti bliskog prostora u kojem izlaže; Galerija Škola prostor je u kojem umjetnica u prvi plan postavlja za nju svojevrsnu osnovu svakog likovnog djelovanja - crtež.

U tehnici akrila, na platnima jednakih velikih formata (100cm x 70cm) umjetnica izvodi portrete dragih prijatelja i radnih kolega, sve redom djelatnika Škole likovnih umjetnosti u Splitu. Tri muška i sedam ženskih lica koja polazišnu točku u procesu nastanka umjetničkog rada imaju u jasnoj i detaljnoj digitalnoj fotografiji, pomno razrađenim transferom u tradicionalni slikarski medij, ne zadržavaju samo svoju izvornu fizičku prepoznatljivost, već im specifičnim tehničkim i kreativnim slikarskim rješenjima, te promišljanjima njihovih, kako fizičkih tako i karakternih specifičnosti, Julijana Voloder pridodaje i ono za svakog ponaosob svojstveno, a za život ključno – duh.

Ne držeći se uvijek čvrsto klasičnog pristupa portretu, a s jasnom željom da pronikne u samu suštinu/bitak svojih modela, umjetnica kratkim, slobodnim i odlučnim potezima kista, slojevitim nanosom boje, te pomnim odabirom korištene palete, postiže vibrantnu treptavost slike kojom uspješno "hvata" odraze aura portretiranih osoba i na teksturiranim platnima interpretira njihovu specifičnu energiju i individualnost.

Kako i sama navodi, „slikajući iznutra“ te oslanjajući se na instinkt, atmosferu, tankoćutnost i posebnost svakog od modela, umjetnica nastoji emotivnim, nenasilnim i pitomim metodama svojstvenim ženi umjetnici, probiti konvencije slike i djelovati efektno i dugoročno na promatrača. Iako je kvalitetom figurativnog prikaza već na prvi pogled omogućeno prepoznavanje portretiranih osoba (svima koji ih poznaju), upravo duljim i tankoćutnijim sagledavanjem istih portreta, a posredstvom dominantnih treptavih kromatskih distorzija na platnu, promatraču se pruža mogućnost posjeta skrivenih zakutaka punine njihovih bića. Upravo ovakvim pristupom slici

Julijana Voloder se svjesno opredjeljuje na duži, mukotrpniji, samozatajniji, ali i dugoročno ispunjavajući proces slikanja čija se alkemijska vrata otvaraju samo onima koji su strpljivi kod konzumacije slike.

Naposljetku, izvjesno je kako čitav proces propitivanja bogatstva i šarolikosti unutarnjih prostranstava u drugima zapravo itekako ima veze i s propitkivanjem mikrokozmosa koji umjetnica nosi u sebi samoj, te kako je upravo sam umjetnički stvaralački proces zapravo proces njene kreativne meditacije s ciljem kontinuiranog samoispitivanja i samospoznaje.

Nina Nemec


[OPŠIRNIJE]



Školski kurikulum 2018./19.
vanja škrobica / datum: 3. 6. 2019. 14:36

POD OPŠIRNIJE  (dolje) MOŽE SE ČITATI I PREUZETI ŠKOLSKI KURIKULUM U WORD FORMATU


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 20.2 project Latvia
Josip Špika / datum: 1. 4. 2019. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

IGRAČKE SA POSEBNIM POTREBAMA

 

Projekt je prvenstveno učenike potaknuo na razmišljanje o važnosti poštivanja različitosti, te krhkosti života. Izrađivanjem vlastite igračke/životinje s poteškoćom razvili su viši stupanj empatije prema pojedinom zdravstvenom problemu ali i osvijestili važnost razgovora na ovu temu.

Učenici su na raspolaganje dobili ostatke neiskorištenih tkanina, razne botune, konce, igle i ostali materijal potreban za izradu krpenih igračaka. Prije same izrade na bijelom papiru crtaju skice, te razvijaju ideju o tome kakvu će igračku izraditi, dana im je potpuna sloboda prilikom izražavanja.

Radionica je učenike polaznike potaknula na otvoren razgovor o osobama s invaliditetom te u određenoj mjeri smanjila tabu na tu temu. Osvještavanjem i razgovorom na tu temu problem osoba s invaliditetom ili nekim drugim zdravstvenim teškoćama učinili smo vidljivijim, a samim time i društvo u kojem živimo tolerantnijim.

 

1. travnja 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 20.1 project Latvia
Josip Špika / datum: 1. 4. 2019. 10:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

KUĆICE ZA IGRAČKE

 

Radionica služi podizanju svijesti o preprekama koje se pojavljuju u životu osoba sa invaliditetom. Učenici razvijaju toleranciju, suosjećanje i maštovitost dok ih poticemo na istraživanje zanimljivosti vezanih za temu te osmišljavanje koncepta kroz skice i razgovor. Učenici kroz cijelu radionicu surađuju sa drugom grupom učenika koja izrađuje igračke sa invaliditetom, odlučuju se za koju će igračku izrađivati kućicu, zajedno komentiraju i raspravljaju o mogućnostima.

Pitanja koja se postavljaju su kako utjecati na olakšavanje života osobama sa invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti djelovanjem u našoj neposrednoj okolini, koliko društvo u kojem živimo prihvaća važnost svjesnosti o arhitektonskim barijerama i da li tu toleranciju sprovodi u djelo?

Jesmo li u mogućnosti razviti empatiju i nova razumijevanja stavljanjem sebe u ulogu arhitekta koji kreira dom za osobu/igračku sa invaliditetom?

 

1. travnja 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 19. workshop
Josip Špika / datum: 27. 3. 2019. 09:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

Portreti umjetnika – mogućnosti zapošljavanja

 

Učenici sudjeluju kao uzvanici na obilježavanju Međunarodnog dana obitelji u organizaciji Centra „Juraj Bonači“ gdje su portreti koje su izradili u slikarskoj tehnici sa akrilnim bojama dio scenografije pozornice na kojoj se događaj odvija.

Održali su prezentaciju u učionici  unutar koje raspravljamo o radnim mjestima u Centru „Juraj Bonači“ i koliko spoj umjetnosti i zdravlja utječe na rehabilitaciju djece iz Centra

Učenici povezuju temu umjetnosti i zdravlja sa mogućnostima zaposlenja nabrajajuci razne primjere, zajedno komentiraju i vode diskusiju.

 

27. ožujka 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 18. workshop
Josip Špika / datum: 26. 3. 2019. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

WEALLART Erasmus+ predavanje



Cilj ovog predavanja je podijeliti iskustva rada na Erasmus+ projektu Art and Health-WeAllArt s kolegama iz struke koji rade u više županija republike Hrvatske. Kroz prezentaciju radionica, putovanja te razmjena učenika cilj je motivirati profesore i nastavnike da pišu te sudjeluju sa svojim školama u sličnim projektima.
Također, kroz širenje informacija o onome što smo kroz projekt radili, širi se i svijest o važnosti zdravlja u društvu, te mogućnostima kako se kroz rad s djecom te umjetnički rad na kreativan način može govoriti o ovoj važnoj temi.

 

26. ožujka 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



UMJETNOST EUROPSKE GRAFIKE
Ivo Musulin / datum: 9. 3. 2019. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

 

UMJETNOST EUROPSKE GRAFIKE

Art of European Graphics

 

Projekt obuhvaća pripremu i odlazak učenika na mobilnost u Italiju. 
Cilj mobilnosti je upoznavanje suvremenog tržišta grafike, način nastajanja grafičkih uradaka u digitalnom mediju, uvid u proces i organizaciju svih dionika tvrtke.
Učenici su za vrijeme mobilnosti boravili u Milanu i svoje iskustvo stekli radom u tvrtkama koje se bave grafičkim i industrijskim dizajnom.
Upoznali su suvremenu tehnologiju i imali priliku raditi s vrhunskim dizajnerima.
Upoznali su Italiju, talijansku kulturu i način života.

 

Od 9. do 24. 3. 2019.

Rad učenica na skicama za novu ljetnu kolekciju odjevnih kombinacija za poznati  modni katalog  u sklopu firme Blue kitchen srl.

 

U sklopu stručne prakse u firmi Vectorealism koja se bavi 3D printom, učenici su osmislili ideju i isprintali svoj dizajn trodimenzionalno..na slikama je 3D model stalka za mobitel..

 

U sklopu projekta za kazališnu predstavu ”Burattino senza fili” učenici su osmislili grafička rješenja za vizuale kazališnog plakata. Ovo  su neke od skice za plakat u idejnoj fazi ...

 


Stručna praksa u sklopu firme SOLD OUT srl

 

Blue kitchen

Stručna praksa

 

Vectorealism

stručna praksa

 

 


Radni tjedan započinje vožnjom/metro,bus,hodanje

 

Prvi radni dan u Milanu - orijentacijski dan

 


Upoznavanje Milana;

slobodnu nedjelju učenici su iskoristili za razgledanje užeg centra grada te su u pratnji profesorica obišli kulturne znamenitosti kao što su Duomo, Sforza...

 

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 17. workshop
Josip Špika / datum: 5. 3. 2019. 10:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

Maškare - JAPAN

 

Radionica je osmišljena kako bi potaknula učenike na podizanje svijesti o kulturološkoj različitosti. Učenici se upoznaju sa kulturom i običajima Japana. Sudjelujuci u radionicama razvijaju toleranciju i maštovitost.
Pripreme pocinju dva tjedna prije i uz poticaj mentora učenici izrađuju plakate na temu Japana, fotomontaže profesora na plakatima kultnih Japanskih filmova, origamije razlicitih velicina, vlastite maske te razne rekvizite za igre koje se organiziraju na poligonu u dvorištu škole.
Također odabiru japanske filmove koje ce gledati u dvorani za projekciju, sudjeluju u pripremi Japanskih jela u zbornici škole i pečenju fritula u školskom hodniku, uređenju citave škole, izradi scenografije bine i DJ pulta te karaokama.

 

Klikni za video!

... i još jedan video! :)

 

5. ožujka 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 16.1 radionica u Splitu
Josip Špika / datum: 6. 2. 2019. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

ŠETNJA S MAGARCIMA

 

Svaki od ovih pojedinačnih ciljeva ima i zadaću razvoja mentalne snage i karaktera, te razvijanje svijesti učenika o važnosti i ulozi svakog pojedinca i svakog najmanjeg čina u zaštiti okoliša. Ukupan cilj projekta je da se učenici boraveći u prirodi bave se fizičkom aktivnošću koja je koncipirana kao likovna i kulturna djelatnost. Projekt se bazira na ideji da se, bez obzira na stil življenja i stavove i mišljenja, odnos prema prirodi i kulturnoj baštini ne mijenja.

Radionica se većim dijelom odvijala u prostorima prirodoslovnog muzeja.Učenici su se družili, timarili i šetali autohtone dalmatinske magarce o kojima skrbi Prirodoslovni muzej Split. Koristila se edukativna entomološka zbirka i živi kukci pod skrbi entomološkog odjela prirodoslovnog muzeja. Radionica izrade suhozida bila je pod vodstvom Udruge Dragodid – jadranski suhozidi -Jelena Kulušić – voditeljica radionice.

 

6. veljače 2019.

 

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 16.2 radionica u Splitu
Josip Špika / datum: 6. 2. 2019. 09:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

HOTEL ZA PČELE

 

Izgled hotela za pčele učenici kreiraju po uzoru na apstraktne slike. Forme se bojaju kako bi se i na taj način postigla dodatna likovna zanimljivost uzimajući u obzir da pčelama potreban prostor od 180mm dubine i 6-8mm širine.

Učenici su promišljali o formi hotela za pčele uzimajući inspiracije iz apstraktne umjetnosti. Promišljali su o mogućnosti kompozicije oblika i boje i na koji način bi se misli, osjećaji i emocije mogli prikazati u nedoslovnom smislu.

Osvještavanje uloge i važnosti svakog pojedinca u očuvanju i zaštiti okoliša bio je jedan od važnijih ciljeva projekta. Učenici su promišljali o osjetljivosti i ugroženosti ekosustava i svojim hotelima za pčele poslali poruku drugima u nadi da sudjeluju u izgradnji zdravijeg i boljeg okruženja.

 

6. veljače 2019.

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 15. workshop
Josip Špika / datum: 28. 1. 2019. 10:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

TAKTILNA SLIKA

 

Učenici su osjećaje, emocije, mišljenja koji su središnja tema apstraktne umjetnosti približili slabovidnim i slijepim osobama putem taktilnih slika. Promišljajući o zadatku i temi stavili su se u drugačiju poziciju i iz te perspektive senzibilizirali su se za potrebe drugih.

Zadatak se najavljuje kroz reprodukcije slika apstraktnih umjetnika (Jackson Pollock, Vasilij Kandinski, Piet Mondrian, Oton Gliha, Edo Murtić…) te učenici dvodimenzionalnu apstraktnu sliku moraju transformirati u drugačiji oblik kako bi je slijepe i slabovidne osobe mogle percipirati.

Radionica potiče zajedništvo, dijeljenje, grupni rad, stvarajući međusobnu povezanost, kvalitetnije i zdravije okruženje u kojima pojedinci imaju mogućnost razvijati se kako u osobnom tako i likovnom smislu.

 

28. siječnja 2019.g

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 14. workshop
Josip Špika / datum: 10. 12. 2018. 10:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

PISMO DJEDU BOŽIĆNJAKU

 

Prvenstveni cilj je bolje povezivanje učenika sudionika radionice. S obzirom na to da se radi o mješovitoj grupi učenika drugih, trećih i četvrtih razreda za očekivati je kako se učenici međusobno ne poznaju najbolje te da će im trebati dosta kreativnosti ali i izoštravanja osjetila i empatije da bi se napisalo nešto o osobi s kojom nisi blizak.

U vremenu darivanja pod pritiskom konzumerizma ljudi često zaboravljaju zaista misliti na ljude oko sebe, već se povode za potrošačkom groznicom koju nam marketinški stručnjaci vješto "podvaljuju" te kupujemo (ali i želimo) stvari koje su nam nametnute.

Cilj ove radionice je nematerijalnim darom-lijepom riječju i gestom obradovati drugog čovjeka.

Također, čitanjem toplih riječi napisanih od strane anonimca kojeg možda poznaješ, a možda ga tek povremeno vidiš u hodniku, zasigurno podiže samopouzdanje kod učenika što direktno utječe na njihovo emotivno/mentalno zdravlje.

 

10. prosinca 2018.g

Klikni za video!


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 13 workshop
Josip Špika / datum: 20. 10. 2018. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

DANI JABUKA

 

Urbani život ima tendenciju smanjenju potreba za kretanjem i tjelesnim aktivnostima što negativno djeluje na naš organizam i uzrokuje nakupljanje stresa.

Radionica je osmišljena da potakne učenike i nastavnike na kretanje i zajednički boravak u prirodi. Kroz bavljenje sportskim i rekreativnim aktivnostima ćemo blagotvorno djelovati na organizam i osloboditi se stresa. Cjelodnevno druženje i sportske aktivnost produbit će poznanstva i potaknuti veze između učenika i nastavnika.

Radionica se održava 20. listopada 2018. godine kada je i službeni međunarodni  Dan jabuka.

Program počinje u 9:00 sati na sjevernom ulazu u Park šumu Marjan. Učenici su birali između biciklističke ture pod vodstvom prof. Falaka te pješačke ture pod vodstvom prof. Jalić. Nakon višesatnog obilaska park šume Marjan, program se nastavlja dolaskom na lokaciju Bene, gdje se nalaze sportski tereni. Tu započinje sportski program. Najzanimljivije su bile nogometne utakmice između profesora i učenika. Bilo je tu svega: padanja, glavometa, poderanih koljena, živciranja i smijeha. Važno je napomenuti da su obje ekipe igrale fer te da se srčano navijalo za svoj tim. Odigrane su dvije utakmice u kojima su profesorice i profesori pobijedili oba puta. Puka sreća, kažu učenici. Sreća ili ne, sportsko rekreativni dan na Marjanu je prošao uz mnogo smijeha, druženja i zabave. Nakon toga su svi jeli jabuke za povratak snage i otišli na zasluženi odmor. Danima nakon radionice svi smo pričali o njoj i nadamo se da će se ovakav dan ubrzo ponoviti.

Klikni za video!

 

20. listopada 2018.g

 

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ 12 workshop
Josip Špika / datum: 12. 10. 2018. 10:25
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

NEVIDLJIVI ZIDOVI

 

Možemo li utjecati na olakšavanje života osobama sa invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti djelovanjem u našoj neposrednoj okolini? Koliko društvo u kojem živimo prihvaća važnost svjesnosti o arhitektonskim barijerama, da li tu toleranciju sprovodi u djelo i jesmo li u mogućnosti razviti empatiju i nova razumijevanja stavljanjem sebe u ulogu slijepe osobe?

Radionica je osmišljena kako bi potaknula učenike na podizanje svijesti o prostornim arhitektonskim barijerama za osobe s invaliditetom i osobe smanjene pokretljivosti te osvijestila važnost individualne i kolektivne svijesti o navedenoj problematici.

Radionica se odvija kroz individualni rad. Najprije se razvija „priča“ uz poticaj mentora i eventualne sugestije, a učenici sami biraju materijale adekvatne za utjelovljenje ideje.

 

12. listopada 2018.g

 

 

 

Klikni za video!

 


[OPŠIRNIJE]



ERASMUS + 2. transnacionalni sastanak
Josip Špika / datum: 5. 10. 2018. 12:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

2. transnacionalni sastanak u Splitu sa kolegama iz Španjolske, Bugarske i Latvije privodimo kraju, pola projekta je iza nas ali cekaju nas jos mnoge pustolovine! :)

Klikni za video!

 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+ KONCEPT I SIMULACIJA SKLONIŠTA
Josip Špika / datum: 29. 11. 2017. 11:00
Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
 
 
 
 
Koncept i simulacija skloništa za naš umjetnički projekt u San Javieru inspiriran ovim tekstom koje su napisale naše učenice Jana, Pia i Ramona.
 
Ponekad nije dovoljno otići u svoju sobu, zatvoriti vrata i pokušati baciti sa strane svu negativnost i pobjeći od ljudi. Ponekad je potrebno nešto više, ponekad moraš izići vani i šetati, ili trčati... možeš trčati... ako imaš loš dan, trči... i trči... i trči. Onda dođeš... dođeš u šumu, do svog mjesta, svoje male utopije... iako šuma nije utopija... šuma je stanična stijenka tvoje utopije. Sad kada si tu lakše je disati jer si već blizu...i osjećaš to...i dođeš do svog mjesta.
Mala kukuljica usred šume, visi na stablu, jedva vidljiva i oni koji ne znaju da je tu jednostavno će proći kraj nje. Jedva je vidljiva jer je obavijena staklom. Obavijena je da bi netko mogao nestat, biti jedan sa sobom u svojoj utopiji, negdje daleko. Uđeš u malen prostor, ali nije važno... osjetiš toplinu čim uđeš. Čuješ sebe...svoje misli. Upališ žarulju na solarno napajanje i izvučeš knjigu iz torbe.

 

Današnji izbor je „Čarobnjak“ Vladimira Nabokova. Visiš u svojoj šumskoj kukuljici i čitaš... izoliran... nevidljiv. I čitaš... čitaš... čitaš... i kada dođeš pred kraj knjige i svijetlo se smanjuje oko tebe...i odlučiš otići i ugasiti svijetlo... i izađeš...poput leptira iz kukuljice – preporođen, svjež i sretan. Možeš se ponosno vratiti u okrutan svijet iz kojeg si pobjegao... samo sada nije toliko okrutan... sada je podnošljiv.
 
 
Klikni za audio podlogu!
 
 
 
 

[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju